20 marca 2015

Beginning / Miłe złego początki... ;)

A year ago I fell in love with cardmaking. 
These are my beginnings, two cards made on workshop led by Encza:

Rok temu zaczęła się moja przygoda z kartkowaniem. Wsiąkłam od razu, bezgranicznie i beznadziejnie, porzucając dla papieru tak ukochaną wcześniej biżuterię :) Po długim czasie podziwiania w sieci prac niezwykle utalentowanych dziewczyn, zebrałam się na odwagę, żeby wypuścić na światło dzienne odrobinę mojej radosnej, wieczorowo - weekendowej twórczości. 

Na pierwszy rzut pójdą dwie prace stworzone podczas warsztatów prowadzonych przez Enczę na łódzkim Skrapowisku.
Oto moja absolutnie ukochana kartka (bo pierwsza, historyczna i pamiątkowa): 



Druga kartka wyglądała tak:



Po niedługim czasie, wzbogacona w ozdobne pudełeczko, powędrowała do teściowej z okazji imienin.



To by było na tyle w temacie moich początków w cudownej krainie papieru, mediów i innych zabawek. 
Zobaczymy, jak moja historia potoczy się dalej... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz