20 marca 2015

Some memories / Trochę wspomnień

Hello! 
First I'd like to present some works I did last year. These are two wedding cards.
In the first card I used paper set "LovingYou" from Paperology, some leaf dies, flowers and a chipboard:



Witajcie!

Na początek chciałam odgrzać parę wspomnień z zeszłorocznych prac ślubnych. W pierwszej kartce użyłam kolekcji papierów Paperology "LovingYou", kilku kwiatków, tekturki i listkowych wykrojników:



That's how the box looked like:
Tak wyglądało pudełko:


The second card was made of white and gold papers from Papermania's "Oyster Blush" collection. I played a little with the heart-shaped puncher and added some handmade flowers:

W drugiej kartce wykorzystałam biało-złote papiery z kolekcji Papermanii "Oyster Blush". Pobawiłam się serduszkowym dziurkaczem brzegowym i na koniec dorzuciłam kilka ręcznie robionych kwiatów:



A very simple box this time:
Tym razem pudełko bardzo skromne:



That's it for today. Have a lovely day!

Na dzisiaj tyle, niedługo ciąg dalszy wspominków z mojej "ślubnej" twórczości. Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz