22 marca 2015

40th Wedding anniversary / 40 Rocznica ślubu

Hello!
Today I want to share with you a card made for my parent's wedding anniversary. This is an easel card with a place for my parent's foto in the center. All of the flowers I made myself.


Witajcie! 

Dzisiaj chciałam zaprezentować kartkę sztalugową, którą przygotowałam z okazji 40 rocznicy ślubu moich Rodziców. Z formą nieco poszalałam :) a kolorystyka wynikała z barw użytych do wystroju salonu Rodziców. Chciałam, żeby idealnie do niego pasowała, ponieważ kartka może z powodzeniem posłużyć jako elegancka ramka na zdjęcie Jubilatów, dla którego przygotowałam miejsce w centrum. W pracy użyłam kartonów, ponieważ nie znalazłam papierów do scrapbookingu w odpowiednich odcieniach fioletów. Wszystkie kwiaty zrobiłam własnoręcznie.




The card inside:
Wnętrze kartki prezentowało się tak:


And the box:
A pudełko tak:


I am enetring this card into Scrap & Craft challenge: "Flowers"
Kartkę zgłaszam na kwiatowe wyzwanie do Scrap & Craft: "Flowers"

Have a lovely day!
Życzę miłego dnia!

3 komentarze:

  1. This is so gorgeous, I like the flowers,Thank You for playing along with us at Scrap & Craft this time, hope to see you again, Good Luck.
    Kevin Scrap & Craft DT xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna karteczka :) dziękuję za wspólną zabawę na blogu Scrap & Craft :) Margot DT

    OdpowiedzUsuń