26 marca 2015

Easter decorations, part 1 / Wielkanocne ozdoby cz.1

Hello!
Easter is comming! :) Therefore i planned to make some holiday decorations for my family and friends. I've created a few big eggs (9 x 6 inch) to hang on the wall and some smaller fridge magnet eggs. Here's my first egg, elegant and vintage and I must admit that the colour combination had stolen my heart:

Witam Was serdecznie i świątecznie, bo to przecież Wielkanoc za pasem :)
Na początku marca miałam wielce ambitne plany, żeby zrobić trochę świątecznych ozdób i obdarować nimi rodzinę i przyjaciół. Z planów wyszło to co wyszło, bo notoryczny brak czasu skutecznie blokował moje twórcze zapędy. Ale dałam radę zrobić kilka wielgaśnych (23 x 15 cm) świątecznych jaj do powieszenia na ścianie oraz kilka magnesów na lodówkę. Pierwsze jajo wyszło eleganckie i takie trochę vintage i przyznam szczerze, że stonowana kombinacja kolorów skradła moje serce:




I am enetring this creation into:
Pracę zgłaszam na wyzwania:


Scrap & Craft challenge: "Flowers"

The Crafter's Cafe Callenge Blog: Spring Flowers
Scrapping4funchallenges: Spring or Easter


I'm so happy to announce, that my Easter egg is one of the Featured Creations at Scrapping 4 Fun Challenges! Thank you very much!

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że moje ulubione jajo wielkanocne zostało wyróżnione w wyzwaniu Scrapping 4 Fun Challenges! Bardzo dziękuję!



I also made a set of three smaller eggs:
Oprócz zawieszki na ścianę zrobiłam w tym samym stylu trzy mniejsze jajeczka:




Have a lovely spring day!
Miłego wiosennego dnia!

4 komentarze:

  1. Przepiekne ozdoby...delikatne i kwietne - cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. These are gorgeous!!! Love the "egg" shape for Spring and Easter. Fabulous colors and embellishments to layer. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, this is gorgeous, love all the detail and colors.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń