12 kwietnia 2015

Medallions / Medaliony

Hello Dears!
It's been a busy week for me. I had no time for crafting. But the weekend is all mine! :)
Today I'd like to share with you a layerd card created for the two "Frame it" challenges. At the beginning I wanted to use a chipboard frame, because they are so elegant and they always make a great impression. But later I've decided to do something different. I made a simple oval frames and placed the rose images inside. They look like an old, shabby or vintage medallions to me. I aged the card very much so it fits the vintage climate.

Witajcie Kochani!
Ostatni tydzień był bardzo pracowity, nie miałam czasu na moją ukochaną, odprężającą działalność "artystyczną". Ale weekend należy do mnie! :) Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić kartką przygotowaną na dwa wyzwania pod tym samym tytułem: "Frame it". Początkowo jako ramki chciałam użyć tekturki, bardzo je lubię, ponieważ są eleganckie i zawsze robią doskonałe wrażenie. Ale później postanowiłam zrobić coś innego. Wycięłam wykrojnikiem proste owalne ramki a w środku umieściłam obrazki z różami. Ramki wyglądają jak stare medaliony w stylu vintage albo shabby chic. Kartkę mocno postarzyłam, aby pasowała do klimatu vintage. Listę materiałów użytych do zrobienia tej kartki przedstawiłam poniżej.





This card was made using:
Papers: "Niewinność" paper set from Magiczna Kartka
             "Sprinkle - pastels" # 01 paper from Galeria Papieru
Dies:   Sizzix Framelits - Labels, Regal die set #659202
          Sizzix Susan's Garden die set Flower, Rose
          Nellie's multi frame's die set # MFD 057
          Nellie's multi frame's die set # MFD 013
          Nellie's multi frame's die set # MFD 030
          Marianne Design LR 0227
Pearls:   DP Craft
Ink:   "Brushed Corduroy", Distress
Puncher:   DP Craft


I'm entering this creation into:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

"Frame it" challenge at Scrap and Craft
"Frame it" challenge at Natalie and Amy's Challenge blog
"No Sentiment" - challenge at Sentimental Sundays
"Bingo" challenge at Allsorts challenge blog -   Lace, Flowers, Pearls


Thank you so much for stopping by. Have a lovely Sunday!
Dziękuję Wam bardzo za miłe odwiedziny :) i życzę wspaniałej niedzieli!

6 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna kompozycja. Cudowne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful creation, wonderfully designed and perfect for our Frame It challenge, thank you for joining us over at Scrap & Craft. Good luck!
    Hugs Suzi (DT)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card, very elegant.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Bingo' challenge and good luck x Susan x

    OdpowiedzUsuń
  4. How very elegant! Thank you for sharing with us at Allsorts and good luck in the challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely multi layered card with all the beautiful die cuts! Thanks for sharing with us at Sentimental Sundays this week!

    AJ ~ DT Sentimental Sundays

    OdpowiedzUsuń
  6. This is stunning!! It's remarkable what we can create with dies and the layering is simply stunning. Thanks for joining us at Sentimental Sundays.

    OdpowiedzUsuń