29 kwietnia 2015

Mint card / Miętowa

Hello Dears!

This evening I'd like to share with you a mint layerd card created for two different challenges.
The first one is "Challenge #4 Sketch" at the Skarbnica Pomysłów. The second is #40 "Challenge with a Guest"at the Rapakivi Blog. This challenge has a faboulous inspiration board. From the board I've choosen white and mint colour, the ribbon and heart motive and the artichoke flower. For the background I've used the hearts stencil. I've aged the card with the grey ink and embellished it with some die cuts, ribbon and handmade flowers.

Witajcie Kochani!
Dzisiejszego wieczoru chciałam się z Wami podzielić pracą przygotowaną z myślą o dwóch różnych wyzwaniach. Pierwsze to "Wyzwanie #4 Mapka" na blogu Skarbnica Pomysłów a drugie - "Wyzwanie z Gościem #40" na blogu firmowym Rapakivi. Drugie wyzwanie ma bajkową, kobiecą tablicę inspiracji która mnie zachwyciła pomimo tego, że zupełnie nie przepadam za kolorem miętowym. Jednak dla mojej kartki wybrałam właśnie miętę z bielą, motywy serca i tasiemki/wstążki oraz motyw kwiatu karczocha. Całość kompozycji starałam się utrzymać w eleganckim, ozdobnym ślubnym klimacie. Tło kartki przygotowałam z pomocą ślicznej maski z sercami. Kartkę delikatnie postarzyłam szarym tuszem, ozdobiłam kwiatami "imitującymi" trochę kwiat karczocha oraz eleganckimi koronkowymi elementami z wykrojnika.






This card was made using:
Papers: "Bed of Roses II" - Galeria Papieru
           "Seashore" - Prima Marketing Inc
Dies:    Joy! Die # 6002/0357
          Joy! Flourishes Flower Die # 3
Ink:   Pumice Stone, Distress
Acrylic Primer: white Ayeeda Gesso - 13arts
Stencil - Agateria


I'm entering this creation into:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

"Wyzwanie #4 Mapka" at Skarbnica Pomysłów


"Wyzwanie z Gościem #40" at Rapakivi
"Wyzwanie #21 Kwiat - DIY" at Pracownia Rękodzieła SZOK


Thank you so much for stopping by :)
Dziękuję Wam bardzo za miłe odwiedziny :)

11 komentarzy:

  1. Jejku! Ile tu ornamentów, ozdobników? A mimo to nie mam wrażenia, że przedobrzyłaś.
    Wszystko idealnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, dopracowana w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko i dostojnie... Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów i PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kwiaty :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła Szok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, i bardzo uniwersalna, pasuje na różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń