26 kwietnia 2015

Romantic II / Romantyczna II

Hello Everyone! ;)
I hope you had a great weekend! My weekend was very busy as usual ;) This evening I want to share with you my second romantic, shabby chic card. I've used here another lovely picture from the paper "Tag 083" from ITD Collection. I've decorated the card with flowers, die cut lace, added the sentiment and two vintage hearts. Finally I've aged my creation with the ink and gesso.

Witajcie!
Mam nadzieję że mieliście udany weekend! Mój jak zwykle był niezwykle pracowity i właśnie chciałam się z Wami podzielić jednym z efektów tej pracy ;) Popełniłam kolejną romantyczną kartkę w stylu shabby chic. Użyłam w niej, podobnie jak w poprzedniej kartce, uroczego obrazka pochodzącego z papieru "Tag 083" z ITD Collection. Pracę stworzyłam z myślą o wyzwaniu #36 "Pastelowe shabby w koronkach" na blogu sklep-ewa.pl. Z zaproponowanej palety kolorystycznej wybrałam róż, fiolet i turkusowy błękit. Kartkę ozdobiłam kwiatami, koronką z wykrojnika, dodałam sentencję i dwa metalowe serca w kolorze starego złota, które pomalowałam gesso i lekko przetarłam. Na koniec całość postarzyłam tuszem i "wybieliłam" gesso.




A closer look:
Zbliżenie:



I also made a box for this card:
Do kompletu zrobiłam pudełko na kartkę:


Products used:
Produkty, których użyłam:

Papers: "Miss Olivia" # 01 - Studio75
            "Winter morning" # 04 - Studio75
            "Vintage Notes" - Papermania
            "Tag083" - ITD Collection
Dies:      Nellie's Multi Frame's die set #MFD 070
            Nellie's Multi Frame's die set #MFD 057
            Nellie's Multi Frame's die set #MFD 029
Flowers:   Rapakivi, Studio75
Ink:   "Polar Blue" Versa Color


I'm entering this creation into challenge:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

#36 "Pastelowe shabby w koronkach" at sklep-ewa.pl blog


#21 "Spring/Easter" at I KROPKA


Thank you so much for stopping by. Have a lovely evening ;)
Dziękuję Wam bardzo za miłe odwiedziny i życzę przyjemnego wieczoru ;)

6 komentarzy:

  1. Śliczna praca :) Uwielbiam kartki tego typu :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    I Kropka Design Team

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka, taka klimatyczna, lekka... bardzo mi siepodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice card, thank you or sharing this card with us at I KROPKA challenge :-)
    Katka DT I KROPKA
    www.katecrafts.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Kocham prace w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń