23 kwietnia 2015

Turquoise / Turkusowa

Hello Everyone!
Today I'd like to share with you another creation, this time the card is all turquoise :) I made this project for the 13arts' April Challenge #29: "Favorite color". When I saw the moodboard I knew, that I HAVE TO DO SOMETHING IN TURQUOISE!!! I love this colour, half of my wardrobe and jewellery is turquoise ;) So I made this layerd card, I have embellished it with flowers, chipboards, ribbon, stamp, brocade and altered it intensively with the ink.

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną kartkę, tym razem całą w turkusach :) Zrobiłam ją z myślą o kwietniowym wyzwaniu 13arts #29 "Favorite color". Muszę przyznać, że turkusowy moodboard przygotowany przez Ingrid powalił mnie na kolana i od razu wiedziałam, że muszę zrobić coś w tym kolorze!!! Kocham, wprost uwielbiam turkus, połowa mojej garderoby i biżuterii jest turkusowa :) 
Poszalałam trochę i zrobiłam taką oto karteczkę. Miałam do dyspozycji tylko jeden ozdobny, czarno-turkusowy papier AltairArt, więc użyłam folderów do embossingu i stempla, żeby wyczarować "coś ciekawego" ze zwykłego turkusowego kartonu i jasnoturkusowego papieru czerpanego. Kartkę dodatkowo ozdobiłam kwiatami, tekturkami, wstążką i brokatem, całość mocno postarzyłam tuszem. Przez jedną z tekturek przeplotłam wstążkę, dlatego kartka pasuje do tematu #5 wyzwania "Kwiecień - Plecień" na blogu sklepu Cherry Craft. Praca jest monochromatyczna i niesymetryczna, więc zgłaszam ją także na wyzwanie #34 na blogu sklepu Artimeno.







Products used:
Produkty, których użyłam:

Paper : "Fix" - AltairArt
Dies:    Nellie's Choice Shape Dies set # SD 023
          Nellie's Choice Stained Glass Dies set # SGD 004
Embossing Folder:   Sizzix
                           Lovingly Baroque - Couture Creations
Glitter:   Silver Glitter Ayeeda Paint - 13arts
Ink:   "Teal Zeal" - Memento


I'm entering this creation into challenges:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

#29 "Favorite color" at 13arts



#5 "Kwiecień - Plecień" at Cherry Craft:




Thank you so much for stopping by and for your lovely comments. Have a nice evening!
Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i pozostawione piękne komentarze. Życzę miłego wieczoru!

19 komentarzy:

  1. So lovely! You are an amazing card artist! I love seeing all of your creations.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much Cheryl :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. super gorgeous! thanks for joining us at 13 arts!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny nie mogę napatrzeć się na Twoją pracę. Wszytko budzi mój podziw - kolor, asymetria, kwiatki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita, wyjątkowa i niepowtarzalna.Cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. So interesting and beautiful card! Thanks for joining us at 13 arts!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękna, nietypowa i w pięknej kolorystyce :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna!!! powodzenia w wyzwaniach życzę.
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita! Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca, zachwycam się warstwami kolorami i bardzo ciekawą niesymetryczną dekoracją:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyczarowałaś naprawdę cudowną kartkę, jest wyjątkowa.
    Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna praca! I jak dla mnie bardzo skomplikowana - nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie, jak te poszczególne warstwy i elementy są mocowane - ale efekt jest powalający!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna z najpiękniejszych kartek jakie widziałam, w dodatku w moim ulubionym kolorze. Lubię so niej wracać i się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń