4 kwietnia 2015

Gift box / Pudełko na prezent

Welcome you heartily on this spring, snow-covered day ;)
It seems like the spring had unfortunatelly lost her way to us ;) Today I'd like to share with you a gift box, made for my daughter. This is my first bag-shaped box, so I was a little bit nervous, made some mistakes, but the end result isn't so bad :)

Witam serdecznie w kolejny wiosenno - zaśnieżony dzień ;) 
Wiosna niestety gdzieś się nam zgubiła ;) Dzisiaj chciałabym zaprezentować pudełeczko na prezent, które zrobiłam z okazji urodzin mojej córki. To moje pierwsze pudełko w kształcie torebki, trochę się denerwowałam, popełniłam parę błędów, ale efekt końcowy nie jest taki zły ;)




I placed the gift and the decorated greetings card inside the box.
W środku pudełka wraz z prezentem umieściłam ozdobny bilecik z życzeniami.

  
I am entering this card into challenges:
Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:

Through The Craft Room: Anything Goes Challenge"


Thank you for stopping by :)
Pozdrawiam gorąco :)

3 komentarze:

  1. Such a stunning gift box, thanks for sharing it with us over at Creative Moments.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome project!​ Thanks for sharing ​your talents​ with us at Through the Craft Room Door. Hope to see you again soon and good luck in the prize draw!

    http://karenskreativekards.blogspot.co​​m/

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so gorgeous! Pretty bag and beautiful flowers Ammaris. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this fortnight. Looking forward to see you again next challenge.

    Fondly,
    Asmah
    TTCRD DT
    Qinaahana Arts and Crafts {My Blog}

    OdpowiedzUsuń