15 maja 2015

Hearts / Serca

Hello Dears! ;)
I'm very happy and excited to be the Guest Designer for Scrapping4funChallenges today! I'd like to share with you this vintage card created as an inspiration for Challenge #42 - "Techniques".
The techniques I used: distress, inking, layering, embossing ("cold embossing" using the embossing folder and "hot embossing" using the embossing powder).


Witajcie Kochani!
Dziś jestem niezwykle szczęśliwa i podekscytowana, ponieważ zostałam zaproszona, aby wystąpić jako Gościnny Projektant na blogu Scrapping4funChallenges! Z tej okazji chciałam się z Wami podzielić kartką w stylu vintage, przygotowaną specjalnie na nowe wyzwanie #42 - "Techniques"
W trakcie tworzenia tej pracy użyłam kilku podstawowych technik, m.in. pobawiłam się w tuszowanie oraz embossing "na zimno" (z zastosowaniem folderu do embossingu) i embossing "na gorąco" (to był mój pierwszy raz i nawet udało mi się nie poparzyć i nie zasypać wszystkiego wokół pudrem). Nie chciałam przeładować kartki nadmiarem elementów i technik, żeby nie popsuć jej delikatnego, kobiecego charakteru.


As a main paper I've choosen a beautiful flowery paper from the "Bed of Roses II" collection. I needed a maching green background so I've inked a pale green paper which I didn't like. I've used four inks (yellow, turquoise, olive and light brown) to obtain the desired old green colour. See the photo with the paper before and after inking and aging:

Wiodący, kwiecisty papier, który narzucił kolorystykę całej pracy, pochodzi z kolekcji "Usłane Różami II". Chodził za mną od dawna, ale brakowało mi zielonego tła, które pasowałoby odcieniem do koloru liści paproci. Zdecydowałam się potuszować blady, jasnozielony papier, który zupełnie mi się nie podobał, używając czterech kolorów tuszu (żółty, turkusowy, oliwkowy i brązowy) aby uzyskać żądany odcień starej zieleni. Na zdjęciu poniżej pokazałam papier przed i po tuszowaniu oraz postarzaniu:



I've decorated the card with flowers, golden twine, old gold metal embellishments and layerd hearts. Between the layers I've added some fussy cut flowers and ferns.

Kartkę ozdobiłam kwiatami, złotym sznurkiem, metalowymi ozdobami w kolorze starego złota oraz warstwowo ułożonymi sercami. Między warstwy kartki przykleiłam również trochę płaskich kwiatowych motywów wyciętych z papieru. 






All hearts are die cut and aged with the "Brushed Corduroy" ink. The golden heart is embossed with an embossing folder. 

The green heart is embellished with a delicate heat embossed flower.

The smallest heart is actually made of two hearts. The upper heart is painted Gold Glitter Ayeeda Paint.




Wszystkie serca wycięłam wykrojnikami i postarzyłam tuszem "Brushed Corduroy". Największe, złote serce ma motyw wytłoczony folderem do embossingu.

Zielone serce ozdobiłam delikatnym złotym kwiatkiem techniką embossingu "na gorąco".

Najmniejsze serce składa się właściwie z dwóch serc. Górne, ażurowe, pomalowałam farbą ze złotym brokatem. 

I hope my card will inspire you a little :) and you will join us for this "Techniques" Challenge!
Mam nadzieję, że ta kartka trochę Was zainspiruje i przyłączycie się do naszego wyzwania :)


Products used:
Produkty, których użyłam:

Papers: "Bed of Roses II" # 02 - Galeria Papieru
            "Vintage Notes" - Papermania
Dies:    Nellie's Multi Frame's die set - hearts
           Joy! Floral Flourishes die # AAPJ6003/0005
Embossing Folder:   Sizzix
Gold Glitter Ayeeda Paint - 13arts
Ink:           brown - "Brushed Corduroy", Distress
                 yellow, turquoise - Papermania
                 olive - "Olive Grove" - Memento
Gold Embossing Powder
Vintage flower: Retro Shop
Puncher: DP Craft


I'm entering this creation into challenge:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie:

#20 "Ze Złotem" at Sztukateria

#5: "Dla Mamy" at Skarbnica Pomysłów


# 147 "Favorite Color Combo" at the Brown Sugar Challenge Blog



Have a lovely Friday!
Życzę Wam udanego piątku!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

14 komentarzy:

  1. Nie mogę się na nią napatrzeć, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, przepięknie współgrają z sobą ta zieleń i złoto. Bardzo podoba mi się wykorzystanie tak wieku technik i mediów na jednej kartce - ja tak nie potrafię, a widzę, że warto się nauczyć używać różnych przydasi :) Muszę też napisać, że bardzo, ale to bardzo podoba mi się na Twoim blogu podawanie listy użytych produktów. Dla osób początkujących, nie mających możliwości udziału w warsztatach "na żywo", uczących się wyłącznie z internetu, jak ja, to bardzo cenne informacje. Można zobaczyć efekt uzyskany np. konkretnym kolorem tuszu czy wykrojnikiem - dla mnie bezcenna podpowiedź przy planowaniu zakupów :) Serdecznie Ci za to dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Ja też jestem na początku mojej "scrapowej" drogi i cały czas się uczę. A od przydasi jestem uzależniona, świetnie się z nimi bawię ;)

      Usuń
  3. Stunning card, love the colors and the hearts are beautiful. Lovely techniques.
    Thank you for your lovely GD entry.
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolorystyka, fantastyczna kompozycja... Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Another beautiful creation! What a lovely Blog you have! Judy x

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous , Love your style and the soft Colors

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieję z zachwytu! Tyle tu elementów, a nie czuję, żeby była przeładowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i pełna uroku! Zostaję na blogu na dłużej, dodaje do obserwowanych. Zapraszam do siebie: http://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest urzekająca i absolutnie fantastyczna! :)
    Dziękuję za udział wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful card!! Just Stunning!! I could list everything I love about it, but it would be the whole card! Just an AWESOME creation. Thanks for joining the Brown Sugar Challenge and hope to see more of your gorgeous creations.

    Hugs
    Joanie DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zielenie.Życzę powodzenia w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) i zapraszamy na nastepne.

    OdpowiedzUsuń