24 maja 2015

Shaped Mother's Day cards, part I / Kartki na Dzień Matki, cz. I

Hello Dears!
Today I want to share with you the first part of my latest shaped cards collection, made of gorgeous vintage "Romantic Spring" paper set from Decorer. Thanks to these papers, the cards were so nice and easy to make ;) I needed two cards actually and suddenly it turned out that I did four :) The cards presented in this post have a very vivid background and they are aged, embellished with flowers, pearls and beautiful chipboards from the Snip Art. I think that they are perfect for the Mother's Day as well as on the other occasion.

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam zaprezentować pierwszą część kartek pochodzących z kolekcji stworzonej na bazie przecudnych papierów pochodzących z zestawu "Romantic Spring" Decorera. Papiery przypadły mi do gustu ze względu na fajny klimat vintage oraz świetne połączenia kolorystyczne; każdy wzór ma inny kolor kwiatów i dobrany do nich inny odcień zieleni, co daje możliwość bardzo szerokiej interpretacji. Dzięki tym papierom kartki zrobiły się "same" i chociaż właściwie potrzebowałam dwóch, to nagle okazało się, że wyszły mi cztery :) Kartki prezentowane w tym poście mają bardzo wyraziste tło, ozdobiłam je kwiatami, perełkami i cudnymi snipartowymi tekturkami. Myślę że można je podarować z okazji Dnia Matki, chociaż będą idealne również na inne okazje.

The first card:
Pierwsza kartka:



A closer look:
Zbliżenie:


The second card:
Druga kartka:



This cards were made using:

Papers:  "Romantic Spring" paper set - Decorer
Dies:    Sizzix Framelits - Labels, Regal die set #659202
           Sizzix Susan's Garden die set Flower, Rose
           Joy! Die set # 6002/0390
Pearls:   ewa-sklep.pl
Ink:   "Brushed Corduroy", Distress
Puncher:   flower, leaves, - DP Craft


Have a wonderful, sunny Sunday!
Życzę Wam cudownej, słonecznej niedzieli!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz