31 maja 2015

Tag for a boy / Tag dla chłopca

Hello Dears! ;)
Just a short post today. I'd like to share with you a tag created for my son Mateusz on the occasion of Children's Day.

Witajcie Kochani!
Dziś krótki post, ponieważ wylądowałam w samym środku niespodziewanego remontu :) Chciałam się z Wami podzielić tagiem, który zrobiłam dla mojego synka Mateusza z okazji Dnia Dziecka. Musiało być sprawiedliwie, skoro Jego siostra zażyczyła sobie "coś plastycznego" to i Jemu się należy ;)





I made my own background using blue mist and matte cobalt paint from 13arts and acrylic paints from Pentart (silver and green).


Tło taga zrobiłam sama, używając niebieskiej mgiełki i wodnej farby "matte cobalt" od 13arts oraz dwóch akrylowych farb Pentartu (srebrnej i zielonej).


Tag is aged with blue Papermania ink and embellished with silver metal cubes and hoops. Clocks and hexagons are from 13arts' "All the time" paper.

Tag został postarzony niebieskim tuszem Papermanii i ozdobiony metalowymi sześcianami i obręczami (półfabrykaty do wyrobu biżuterii). Zegary i sześciokąty pochodzą z papieru "All the time" 13arts. 


I'm entering this tag into challenges:
Taga zgłaszam na wyzwania:

The challenge #5 at Studio75





Have a nice evening!
Życzę Wam miłego wieczoru!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tag też jest świetny, bardzo mi się podoba, dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny tag, bardzo chłopięcy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Dodatki są fantastyczną ozdobą, uzyskałaś bardzo ciekawy efekt.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Magda DT Na Strychu.

    OdpowiedzUsuń