29 czerwca 2015

Black and White / Czarny i Biały

Hello Dears!
Today I'm happy and honored to be a Guest Designer at Crafty Boots Challenges again! :)
I'd like to share with you a vintage wedding card created as an inspiration for the "Black & White" challenge:

Witajcie Kochani!
Dziś znowu mam przyjemność wystąpić jako Gościnny Projektant na blogu Crafty Boots Challenges!
Z tej okazji chciałam się z Wami podzielić ślubną kartką w stylu vintage, przygotowaną specjalnie na wyzwanie "Czarny i Biały":










This is my first black & white creation and I must admit, that it wasn't easy ;) I wanted it to look old and distressed. Flowers, leaves and lace are shaded with the black ink.
I also added two filigree metal embellishments, painted with a white gesso.



Tak się składa, że to moja pierwsza czarno-biała kartka i muszę przyznać, że nie było łatwo ;) Chciałam, aby wyglądała na starą i podniszczoną, dlatego kwiaty, listki i koronkę wycieniowałam czarnym tuszem a na czarnym papierze dodałam delikatne przedarcia. Dodałam też dwa filigranowe korale z mojej starej bransoletki. Bransoletkę przestałam nosić po tym, jak posrebrzane elementy przetarły się, zmieniając kolor na miedziany. Właściwie te korale zamierzałam wyrzucić ale teraz, pomalowane białym gesso, otrzymały "drugie życie".
At the beginning the chipboards were heat embossed with the "Seafoam White" embossing powder, but somehow they came out yellowish, so I painted them with a white gesso, too.

Początkowo tekturki zembossowałam na biało ale wyszły jakieś takie lekko żółtawe, więc również potraktowałam je białym gesso.



For this card I made a simple box. I left some space for a sentence or for the wedding date and the newelyweds' names:

W komplecie z kartką zrobiłam proste pudełko. Zostawiłam trochę miejsca na sentencję lub na datę ślubu i imiona nowożeńców:



I hope my card inspired you to join us for this Black and White challenge :)
Mam nadzieję, że kartka zachęciła Was do zabawy i przyłączycie się do Czarno - Białego wyzwania :)


Products used:
Produkty, których użyłam:

Paper: "Vintage Journal" set - DP Craft         
Dies:    Joy! Flourishes Flower Die # 3
           Sizzix Susan's Garden die set Flower, Rose
           Marianne Design Creatables die set # LR 0235
Chipboards:  Crafty Molly  
Ink:   Papermania
Lace:  local shop
Pearls:   DP Craft

I'm entering this creation into:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

#37 "Podwójnie" at scrapek.pl   (dwa duże kwiaty, dwa filigranowe korale)


# 6 - Element metalowy - at Blog Studio 75 (dwa białe filigranowe korale)


#23 "Bingo!" at Pracownia Rękodzieła SZOK  (kwiaty - chlapania, przedarcia - chipboardy)



Have a lovely Monday!
Życzę Wam udanego poniedziałku!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

10 komentarzy:

  1. Catherine

    Your card is just stunning, there is so much detail, the more time I spend looking at it, the more I see.

    Thank you for being our Guest Designer again, your work is amazing.

    Dionne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Dionne, so happy to be your GD :)

      Usuń
  2. Szalenie oryginalnie :) Rewelacyjna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca i kolorystyka oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Nie mogę oczu oderwać! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka! Pieknie poradziłaś sobie z tematem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia :)
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw również piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie elegancki komplet... Dziękuję za udział w zabawie PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń