16 czerwca 2015

For a teacher / Dla nauczyciela

Hello Dears!
Today I want to share with you a tent card made for my son's wonderful teacher. The card is embellished with flowers, pearls and a chipboard. It can be used as a photo frame, because there's a place for a little photo in the center.

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam zaprezentować kartkę namiotową przygotowaną z okazji zakończenia roku szkolnego dla wspaniałej wychowawczyni mojego syna. Ozdobiłam ją kwiatami, perełkami i tekturką. Kartka może być użyta jako ramka do zdjęcia, ponieważ w centrum jest miejsce, które celowo pozostawiłam puste.




There's a big greetings card hidden in the pocket on the back side of this card. It's a place for all the pupils to sign in:
Na tylnej ściance kartki jest kieszonka z dużą wkładką/bilecikiem na życzenia. Tutaj złożą swoje podpisy wszystkie dzieci z klasy:




I submit this card into following challenges:
Zgłaszam tę kartkę na następujące wyzwania:

#33 "Koniec nauki" at Crafty Molly


Week 315 - "Flower Power" at Allsorts challenge blog

Have a nice day :)
Życzę Wam miłego dnia :)


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

3 komentarze:

  1. A gorgeous floral inspired creation Ammaris.

    It's lovely to see you at Allsorts this week, many thanks for joining in.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna obdarowana napewno będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :D Świetna kompozycja i kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń