1 czerwca 2015

Sketch Challenge / Wyzwanie Mapkowe

Hello Dears!
Today I'm happy and honored to be a Guest Designer at Crafty Boots Challenges! :)
I'd like to share with you this wedding card created as an inspiration for the Sketch Challenge:

Witajcie Kochani!
Jestem niezwykle szczęśliwa, ponieważ występuję dzisiaj jako Gościnny Projektant na blogu Crafty Boots Challenges! 
Z tej okazji chciałam się z Wami podzielić ślubną kartką przygotowaną specjalnie na nowe Wyzwanie Mapkowe:









The card is aged with the ink, decorated with flowers, "Together forever" chipboard and vintage hearts, hand cut from the beautiful "Vintage Notes" paper set from Papermania. The chipboard is heat embossed with the "Seafoam White" embossing powder.




Kartkę postarzyłam tuszem, ozdobiłam kwiatami, tekturką oraz sercami wyciętymi z pięknego papieru Papermanii "Vintage Notes". Tekturkę dodatkowo potraktowałam białym pudrem do embossingu.









I hope my card inspired you to join us for this Sketch Challenge! :)
Mam nadzieję, że kartka zachęciła Was do zabawy i przyłączycie się do Mapkowego Wyzwania :)


Products used:
Produkty, których użyłam:

Papers:    "Vintage Notes" - Papermania
                "Rosalie in the garden #01 - Studio75
                "Miss Olivia" #03 - Studio75
Dies:    Sizzix Susan's Garden die set Flower, Rose
Ink:   "Brushed Corduroy", Distress
Chipboard: sentence - Crafty MollyEmbossing powder:  "Seafoam White" - Papermania


I'm entering this creation into:
Tę kartkę zgłaszam na:

Utfordring #103 at the Vintage Utfordring
Wyzwanie 94 - Lekko i warstwowo at Scrapgang


812! Wyzwanie "Letnia miłość" at Scrap Cafe


Have a lovely Monday!
Życzę Wam udanego poniedziałku!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

18 komentarzy:

  1. Oh wow, your card and matching box are stunning. I love the spray of roses and the beautiful little hearts. The backing paper is also fabulous.

    Thank you for being part of the Crafty Boot Team.

    Dionne

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie i romantycznie, piękne kolory... Śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow absolutely beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW such a stunning card. Loved how you added the 3 D hearts and the colors are so beautiful
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, bardzo bardzo lekka, dokładnie takie prace chciałam ujrzeć w wyzwaniu Scrapgangu, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i bardzo dziękuję :)

      Usuń
  6. Wow! Przepiękna kartka. Ogromnie podoba mi się pomysł na trójwymiarowe serduszka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniach ScrapCafe i ScrapGangu!

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful card. I love the flower arrangement and the 3D hearts. So beautiful. Thank you so much for joining us at Vintage Utfordring.
    Hugs Åsalill

    OdpowiedzUsuń
  8. A stunning piece of art, love it :)
    Thanks for joining us at Vintage utfordring ♥
    Hugs, Marie

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancka i stylowa! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna! Delikatna i romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie też, każda piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń