19 czerwca 2015

Romantic violin / Romantyczne skrzypce

Hello Dears!
No sweet pink today, no romantic pastels! ;) This evening I want to share with you a "music" dark green, brown and red vintage card:

Witajcie Kochani!
Dzisiaj żadnego słodkiego różu ani romantycznych pasteli u mnie nie znajdziecie! ;) Dzisiejszego wieczoru chciałam zaprezentować muzyczną kartkę w stylu vintage w kolorze ciemnej zieleni, brązu i czerwieni:









The card is distressed, aged with dark olive ink, embellished with two tags, red flowers and beautiful chipboards from the Snip Art.



Kartkę postarzyłam ciemnooliwkowym tuszem, ozdobiłam dwoma tagami, kwiatami i cudnymi snipartowymi tekturkami. 



I also made a maching box:
W komplecie z kartką zrobiłam pasujące do niej pudełko:


This card was made using:

Papers: "Vintage Journal" paper set - DP Craft
            "Time Wings" paper from "Mechaical Illusions" set - ScrapBerrys'
Dies:    Spellbinders Nestabilities - "Labels Thirty Seven"
           LeCrea'Multi Die Flower - 2
Ink:   "Olive Grove" - Memento
Chipboards - Snip Art

I'm entering this creation into challenges:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

#10 "Tag it" - Scrap & Craft

#8 Moodboard - Altair Art - zainspirowały mnie kolory ze zdjęć - przede wszystkim zieleń 


Wyzwanie / Challenge: Retromania #11 at Retro Craft Shop


#104 "Blomster/Flowers" at Vintage Utfording

Have a nice evening!
Życzę Wam miłego wieczoru!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

12 komentarzy:

  1. Piękne kolory, cudowny klimat! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is really gorgeous, Thanks for taking the time to play along with us at Scrap & Craft this time, Good Luck
    Kevin xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nostalgiczna kolorystyka, piękny retro klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wonderful creation, so many pretty details. Thank you so much for sharing with us over at Scrap & Craft. Good luck! Suzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Kolory i kompozycja tworzą zachwycającą całość :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny zestaw, kolory i grafiki magiczne a tekturki dodały dużo uroku. Po prostu bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny zestaw, jestem pod wrażeniem :) Chyba muszę zacząć tuszować na inne kolory niż tylko brązowy i różowy, zazdraszczam efektu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh wow, this s beautiful.

    Dionne

    OdpowiedzUsuń
  9. O, zielenie i czerwienie to jest to! :) Świetne użycie tekturek! Dzięki za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, bardzo ciekawe połączenie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wzywaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń