3 czerwca 2015

Tag for a girl / Tag dla dziewczynki

Hello Dears!
Today I'm happy and honored to be a Guest Designer at the Butterfly Challenge! :)
I'd like to share with you a tag created as an inspiration for # 32 Butterflies + S is for Sequins challenge.
This was actually one of my gifts for my Daughter on Children's Day. She loves butterflies, sequins, flowers and purple so I tried to make this tag exactly her style :)

Witajcie Kochani!
Jestem niezwykle szczęśliwa, ponieważ występuję dzisiaj jako Gościnny Projektant na blogu Butterfly Challenge! :)
Z tej okazji chciałam się z Wami podzielić tagiem przygotowanym specjalnie na nowe wyzwanie # 32 Butterflies + S is for Sequins. Tag był jednym z prezentów podarowanych mojej córce z okazji Dnia Dziecka. Ona uwielbia motyle, cekiny, kwiaty i kolor fioletowy, więc starałam się stworzyć coś dokładnie w Jej stylu.










I made my own background using pink mist, acrylic paints (silver, purple, green) and the purple ink. You'll find here also two silver heat embossed ornaments hidden under the chipboards.





Tło taga przygotowałam sama, używając różowej mgiełki, akrylowych farb (srebrnej, fioletowej i zielonej) oraz fioletowego tuszu. W tle  pod tekturkami znajdziecie również dwa srebrne ornamenty wykonane techniką embossingu na gorąco.

This is the Butterfly Challenge so there must be at least one butterfly on the creation and sequins, of course :)
Ponieważ jest to "motylowe wyzwanie", więc na pracy musi się znaleźć przynajmniej jeden motyl i oczywiście cekiny :)




I hope my tag will inspire you to join us for this # 32 Butterflies + S is for Sequins challenge :)

Mam nadzieję, że mój tag zachęci Was nieco do zabawy i przyłączycie się do wyzwania # 32 Butterflies + S is for Sequins :)


Products used:
Produkty, których użyłam:

Dies:    Nellie's multi frame's die set # MFD 030
            Joy! Die set # 6002/0390
Chipboard: heart - Tricks Art
Ink:   purple - Papermania
Mist:     pink - 13arts
Paints:   silver, green, dark purple - Pentart
Embossing powder:  silver - Papermania

I'm entering this tag into challenges:
Taga zgłaszam na wyzwania:

#6: Koronka lub/i serwetka at Skarbnica Pomysłów


#35-Tło at Artimeno


Have a lovely day!
Życzę Wam udanego dnia!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

10 komentarzy:

  1. wow! this is amazing work - just love it and in my fav colour too.
    Linbyx

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku to niesamowicie cudowne a te kolorki świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie skomponowany tag. Zestawienie kolorów zachwycające. Kasia/ DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity tag przyciąga uwagę a te fiolety cudowna :))))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. This is just beautiful. Love all teh detail and I bet your daughter loved it x

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest niesamowicie piękny! Do tego w moim ulubionym kolorze, cudeńko!
    www.ninahscrapworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny tag, podobają mi kolory i kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń