30 czerwca 2015

Underwater story / Podwodna opowieść

Hello Dears!
It was supposed to be a nice, simple "Holiday at the sea" card for a lovely friend of mine. As you can see, I ended up with something like "Underwater story" with a huge (as for me) mixed media touch. I don't know how this could happen, but I had great fun and I love it!!! :) My friend is traditionalist, so this card won't work for her. For this reason I'll have to do another card and this time I'll try to stop myself from splashing and making a mess :) And next time I'll save some place for a sentence :)

Witajcie Kochani!
To miała być miła, prosta kartka z serii "Wakacje nad morzem" dla mojej uroczej przyjaciółki. Jak widzicie z mojej działalności "artystycznej"narodziła się raczej "Podwodna opowieść" z ogromnym jak na mnie dodatkiem mediów. Nie mam pojęcia jak to się stało, ale świetnie się bawiłam i efekt końcowy bardzo mi się podoba! ;) Moja przyjaciółka jest tradycjonalistką, więc ta kartka zupełnie się dla niej nie nadaje. Z tego powodu muszę zrobić inną i tym razem spróbuję powstrzymać się od chlapania, darcia i robienia bałaganu :) I jeszcze zostawię nieco miejsca na sentencję :)



You'll find here a lots of layers, some shells, seagrass, seaweed and opalescent pearls. I used also a brown ink, white gesso, crackle medium (on chipboards) and acrylic paints for splashing (white, beige and silver).



Znajdziecie tu wiele warstw, trochę muszelek, morskiej trawy, wodorostów i opalizujących perełek. Użyłam również brązowego tuszu, białego gesso, crackle medium (na tekturkach) i akrylowych farb do chlapania (białą, beżową i srebrną).


Some close-ups:
Parę zbliżeń:









This card was made using:

Paper:   "Saeshore" - Prima Marketing INC
Dies:    Marianne Design LR 0192
Ink:      brown - Papermania
Acrylic Primer: white Ayeeda Gesso - 13artsCrackle Medium - Stamperia
Acrylic paints - white, beige and silver - Pentart

I'm entering this creation into challenges:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

#37 "Podwójnie" at scrapek.pl   (dwie tekturki, dwie płaskie muszelki)



#24 "Summer fun" at the ScrapbookerPhD

"Here Comes Summer" at Noor! Design

#3 "Bon Voyage" at Białe Kruczki

I'm very happy to announce, that this card is a winner at Białe Kruczki. Thank you so much! :)

Jest mi niezwykle miło poinformować, że ta kartka wygrała wyzwanie Białych Kruczków! Bardzo się cieszę i dziękuję!!! :)


#147 "Summer Time" at A Gem of a Challenge

#152 "Summer fun" at Brown Sugar Challenge Blog

Have a nice evening!
Życzę Wam miłego wieczoru!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

10 komentarzy:

  1. This is so pretty
    Thank you for sharing with us at a gem of a challenge
    Hugs Kelly

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous, I like the design, Thank you for taking the time to play along with us at Gem of a Challenge, Good Luck
    Kevin xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca karteczka!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca! Niesamowita - jestem pod wrażeniem. W imieniu DT Białe Kruczki pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh wow, this is really amazing. There is just so much texture and detail, it is stunning.

    Dionne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo! Wiesz ja też jestem tradycjonalistką, ale ta kartka chyba nie może się nie podobać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Więcej nie powiem bo nie mam słów <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaniemówiłam. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, gratuluję wygranej w wyzwaniu Białych Kruczków! W pełni zasłużona!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Complimenti sinceri un progetto spettacolare...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń