27 lipca 2015

Circles / Koła

Hello Dears!
Today I want to share with you something totally different and unusual for me - a "modern" layerd card for a newborn girl. No inking, distressing and handmade flowers this time. It was very hard for me but I did it! :) I played with the brocade instead :)

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić czymś całkowicie innym i dla mnie niezwykłym - "nowoczesną" warstwową kartką dla nowo narodzonej dziewczynki. Tym razem żadnego tuszowania, postarzania i żadnych ręcznie robionych kwiatów. Było mi ciężko ale się udało! :) W zamian za to pobawiłam się brokatem i skutecznie posrebrzyłam połowę pracowni :)









This card was made for the Marianne's Design Divas challenge: "ROUND CARDS AND / OR USE CIRCLES".


Kartkę zrobiłam na wyzwanie "ROUND CARDS AND / OR USE CIRCLES" na blogu Marianne's Design Divas.




















The chipboards were covered with glue, strewed with brocade and painted varnish.


Tekturki zostały pokryte klejem, posypane brokatem i pomalowane werniksem.























I embellished the card inside using three Marianne's Design dies:
LR0235, LR0116, LR0227.


Wnętrze kartki ozdobiłam przy użyciu trzech wykrojników Marianne's Design: LR0235, LR0116, LR0227.


















I'm entering this creation into challenge:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie:

"ROUND CARDS AND / OR USE CIRCLES" at Marianne's Design Divas


Have a nice evening!
Życzę Wam miłego wieczoru!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

4 komentarze:

  1. Że też chciało Ci się! ...wycinać tyle kółek, brokacić zawerniksować, podziwiam! Warte efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się delikatnie i lekko.
    Prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. really nice card. Like that it is so different. Again very nice :)

    Greets Joyce

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuudna :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Marianne`s Design Divas :)

    OdpowiedzUsuń