29 lipca 2015

Iced cake / Lukrowane ciacho

Hello Dears!
Today I'd like to show you a brown and pink wedding card. Because of this funny wavy patterned paper (from Piątek Trzynastego) it reminds me a delicious iced chocolate cake. I also love these modern chipboards from Skrapiniec.

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać brązowo - różową kartkę ślubną. Dzięki zabawnemu papierowi w fale (Piątek Trzynastego) kartka przypomina mi smakowite lukrowane ciacho czekoladowe. Uwielbiam również te świetne "nowoczesne" tekturki ze Skrapińca.













The card is distressed and shaded with a brown ink. I used also acrylic paints for splashing (beige and green).



Kartka została postarzona i wycieniowana brązowym tuszem. Użyłam również akrylowych farb do chlapania (beżowej i zielonej)

I also made a box. I left some space for a sentence or for the wedding date and the newelyweds' names:
W komplecie z kartką zrobiłam pudełko. Zostawiłam trochę miejsca na sentencję lub na datę ślubu i imiona nowożeńców:



I'm entering this creation into:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:




#4 "I Ślubuję Ci..." - Dream Craft



Have a nice evening!
Życzę Wam miłego wieczoru!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

5 komentarzy:

  1. Wspaniały komplecik i super dobrane kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękujemy za udział w wyzwaniu I KROPKA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna kompozycja:) Śliczna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu I KROPKA
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely project, thank you for joining us in I Kropka challenge. Katka DT I KROPKA

    OdpowiedzUsuń