7 sierpnia 2015

Anything Goes + Washi Tape

Hello Dears! ;)
I'm very happy and excited to be the Guest Designer for Scrapping4funChallenges today! I'd like to share with you this card created as an inspiration for Challenge #48 - Anything Goes + Washi Tape:

Witajcie Kochani!
Dziś mam przyjemność wystąpić jako Gościnny Projektant na blogu Scrapping4funChallenges! Z tej okazji chciałam się z Wami podzielić kartką przygotowaną na Wyzwanie #48 - Anything Goes + Washi Tape:



I made this birthday card for someone special, who works too much and smiles too little. At first it was supposed to be an elegant vintage male card, but then I thought to myself: no way, let this card smiles at Him!

Tę urodzinową kartkę zrobiłam dla wyjątkowej osoby, która za dużo pracuje i zbyt rzadko się uśmiecha. Początkowo to miała być elegancka męska praca w stylu vintage, ale później pomyślałam: nie mam mowy, niech ta kartka uśmiecha się do Niego! :)












The card is inked and embellished with twine, acrylic brads, flags (washi tape), "Everything the best" sentence and some chipboards.


Kartka została wycieniowana tuszem, ozdobiona sznurkiem, akrylowymi ćwiekami, flagami na które przykleiłam taśmę washi oraz tekturkami.















The biggest chipboard is inked and painted varnish. Gears are also inked and painted crackle medium to get more interesting effect.


Największą tekturkę mocno wytuszowałam i pomalowałam werniksem. Koła zębate również zostały potuszowane i dla ciekawszego efektu potraktowane crackle medium.
















I hope my card will inspire you a little :) and you will join us for this challenge :)
Mam nadzieję, że ta kartka trochę Was zainspiruje i przyłączycie się do naszego wyzwania :)



Products used:
Produkty, których użyłam:

Dies:    Nellie's MFD010
           Spellbinders Nestabilities - "Labels Thirty Seven"
Embossing Folder:   Sizzix
Ink:          yellow, green, red, dark blue - Papermania
Chipboards:      gears - Crafty Molly


I'm entering this creation into challenge:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie:

#6 Tekturkowa ramka - I like challenges



Wyzwanie #18 - Inspiracja tablicą - Craft Style (kolory: żółty, niebieski, zielony i czerwony)



Have a lovely day!
Życzę Wam udanego dnia!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

12 komentarzy:

  1. Beautiful card, love the flags with the Washi Tape, and the layering is gorgeous.
    Thank you for your GD creation
    Have a great weekend
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie dopracowana i tak fajnie wkomponowane ćwieki. Świetny gościnny występ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love all your cards, they are amazing. Most of all I really like all your flowers, it's great!!!
    Hugsss, Gaby

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, początkowo myślałam,że kobieca :D
    Po przypatrzeniu się uważniejszym pomyślałam sobie: ale super, idealna dla mężczyzny, pozytywna, taka optymistyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka!!! energetyczna ,wesoła ,świetnie skomponowana,Bardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ fajne kolorki. Jak to mówi mój synek ... ELEGANCKO ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like Challenges i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna karteczka:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna karteczka! Optymistyczna i kolorowa, męska choć z mało, tak mi się wydawało, męskich kolorów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, kolory bardziej chłopięce niż męskie, ale uparłam się, że ma być wesoła ;)

      Usuń
  9. Fantastycznie to sobie wymysliłaś : ) dziekuję za udzial w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa praca. Takie wrażenie jakby surowości, a jednak gdzieś tam promyczki przebijają się i dodają uroku. Bardzo oryginalna.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń