17 sierpnia 2015

Roses / Róże

Hello Dears!
Today I'd like to share with you my roses creation. But first a short story:
My mum's friend loves flowers. Her house is surrounded by a "waterfall" of roses and believe me, this is an amazing view!
I asked mum to take a picture of it. Unfortunately there was a little girl, who even politely asked, refused to live aside when taking photos. So I got a photo with roses, my daughter and this girl - uninvited guest - standing in the left bottom corner. I wanted to use this photo anyway, so I covered this girl with a dark green ink and hid her under the flowers I made :)

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją różaną twórczością. Ale najpierw krótka historia:
Przyjaciółka mojej mamy kocha kwiaty. Jej dom jest otoczony "wodospadem" z róż i wierzcie mi, że to niesamowity widok! Poprosiłam mamę o fotkę do scrapa, niestety była tam również mała dziewczynka, która mimo grzecznych próśb nie chciała odejść na bok w trakcie robienia zdjęć. Ostatecznie dostałam zdjęcie róż, mojej córki oraz tej dziewczynki - nieproszonego gościa - stojącej w lewym dolnym rogu. A że uparte ze mnie stworzenie, zdecydowałam mimo wszystko zdjęcia użyć, tylko dziewczynka została potuszowana ciemnozielonym tuszem i przykryta kwiatami :)


Some close-ups:
Parę zbliżeń:



This creation is about 8 x 8 inch big. I gave it to my mum as a wall hanging. I'm glad because she likes it :)

Ta praca ma około 21 x 21 cm. Podarowałam ją mamie jako zawieszkę na ścianę i bardzo się spodobała.
Poprosiłam też dyplomatycznie o większą asertywność w trakcie robienia zdjęć. 
Wiecie doskonale, że nie każdą fotkę da się uratować w ten sposób :) 


I'm entering this creation into challenges:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

# 16 "O jak oliwkowy" - Kartkowe ABC

SKRZYDLATE WYZWANIE # 33 - NAMASTE (użyłam zielonego i różowego papieru czerpanego)


- wszystkie kwiaty zrobiłam sama, w ramach tekturki dwa serducha i jako cytat - napis love :)



Have a nice evening!
Życzę Wam miłego wieczoru!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

6 komentarzy:

  1. Piękne kolory i niesamowity klimat! Śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca, przepiękne kwiaty, dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, how pretty!

    Thank you for joining us at Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna !! dziekujemy za udzial w wyzwaniu namaste :)

    OdpowiedzUsuń