29 sierpnia 2015

Wedding in beige / Ślub w beżu

Hello Dears!
It's time to go back to what I like the most - a romantic, shabby and/or vintage cards.
Today I'd like to share with you a delicate, elegant, monochrome creation:

Witajcie Kochani!
Czas najwyższy powrócić to tego, co lubię najbardziej - czyli romantycznych kartek w stylu shabby i/lub vintage. 
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić pracą delikatną, elegancką i monochromatyczną:









I used here the patterned paper from UHK Gallery, graphics from Itdcollection (TAG083) and beautiful chipboards from Snip Art and TricksArt.


Uzyłam tu wzorzystego papieru z UHK Gallery, grafiki 
z Itdcollection (TAG083) oraz pięknych snipartowych i tricksartowych tekturek.


The card inside:
Wnętrze kartki:


Some close-ups:
Parę zbliżeń:









I'm entering this creation into:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:



#8 - "Monochromatycznie" - Skarbnica Pomysłów


Wyzwanie z Gościem # 44 - Rapakivi (zainspirowały mnie koronki, ramki, perły i jasne kolory oraz trawy i gałęzie drzew - u mnie widoczne na grafice)



Have a nice weekend!
Życzę Wam miłego weekendu!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

6 komentarzy:

  1. śliczna kartka w stylu retro.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karta retro w moich ulubionych kolorach, przepiękna kompozycja i mnóstwo fantastycznych dodatków. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. jak można takie cuda tworzyć... pięknie jest!
    Dziękuję w imieniu zespołu za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fantastyczna, nastrojowa i bardzo ładnie skomponowana :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że mnie odwiedzilaś, bo....dzięki temu Cię "odkryłam":) Przeglądnęłam kilkanaście Twoich postów...wybacz, że nie skomentowałam. Zachwycił mnie klimat Twoich prac, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń