24 września 2015

Autumnal decoration / Jesienna ozdoba

Hello Dears! ;)
Today I have for you my second autumnal work. This time I made a hanging with a "Home sweet home" sentence. This warm, optymistic decoration greets us in the hall each time we return home :)

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was drugą jesienną pracę. Tym razem zrobiłam zawieszkę z tekturkowym napisem "Nie ma jak w domu". Ta ciepła, optymistyczna ozdoba wita nas w przedpokoju za każdym razem, kiedy wracamy do domu :)



For the background I made some splashing with old gold and copper metalic paints. I also used stencil and ink to get some irregular pattern. The chipboard was painted yellow acrylic paint and after drying I covered it with crackle medium.

W tle zrobiłam trochę chlapań metalicznymi farbkami w kolorze starego złota i miedzi. Użyłam także maski i pomarańczowego tuszu, aby uzyskać trochę nieregularnego wzoru. Tekturkę pomalowałam żółtą farbą i po wyschnięciu pokryłam crackle medium.




I made my own paper for atumnal letters for the wreath.
Zrobiłam nawet mój własny papier na jesienne liście do wianka:




The wreath is decorated with handmade flowers, butterflies, dark green pearl balls, little cones, sisal and it's splashed metalic acrylic paints.

Wianek jest ozdobiony domowymi kwiatami, motylami, ciemnozielonymi perłowymi kulkami, malutkimi szyszkami, sizalem i na koniec pochlapany metalicznymi farbkami akrylowymi. Szyszki to owocostany olszy czarnej, zebrane na jesiennym spacerze. 



I'm entering this creation into challenges:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

# 39 DOBRA WIADOMOŚĆ - Craft Fun



Cytat / Sentencja - Scrapki.pl


Wrześniowy Moodboard - Craftowy Ogródek  (wybrałam cytat, farby i motyle)





Have a lovely day!
Życzę Wam udanego dnia!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

6 komentarzy:

  1. This is so awesome!!!
    Hugsss, Gaby

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudny ten napis i wianuszek dookoła niego ;))) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna praca, cudne liście, świetny napis. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachniało jesienią ;))) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, jesienne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu CO.

    OdpowiedzUsuń