9 września 2015

Black Red and White / Czarny Czerwony i Biały

Hello Dears!
Today I'd like to share with you a silver photo frame. This is a gift for my friend,
that's why it was decorated in her favourite colours: black red and white.

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować srebrną ramkę na zdjęcie. To prezent dla mojej przyjaciółki,
 dlatego ramka została ozdobiona w Jej ulubionych kolorach: czarnym, czerwonym i białym. 
Od razu Wam się przyznam - zupełnie "nie czuję" tych kolorów - i mam nadzieję, że wyszło mi w miarę przyzwoicie ;)






Some close-ups:
Kilka zbliżeń:




To make my flowers I used white handmade paper from NAMASTE.
Do zrobienia kwiatów użyłam białego papieru czerpanego od NAMASTE.






I submit this frame into following challenge:
Zgłaszam tę ramkę na następujące wyzwanie:


"Anything Goes" - Marianne's Design Divas   ( I used LR0227, LR0192 and LR0257)



"Picture This !" - The Shabby Tea Room



Wyzwanie wrześniowe Praca dowolna - Digi Scrap


Have a nice day :)
Życzę Wam miłego dnia :)

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

11 komentarzy:

  1. Gorgeous flowers on your frame!! Love all the red! Thanks for joining us this week with the shabby tea room

    OdpowiedzUsuń
  2. Een prachtige fotolijst!
    Bedankt voor je meedoen bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous! love the flowers on this frame. thank you for sharing with Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ramka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Marianne Design Divas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna rameczka, kwiaty i detale zachwycają. Może to nie Twoje kolory, ale wyczułaś je doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  6. The handmade flowers are stunning, such a pretty frame! Thank you for joining us in the Shabby Tea Room !

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń