27 września 2015

Dark side / Ciemna strona :)

Hello Dears!
After two warm atumnal creations I had to allow to speak my darker side :) and here's what happened:

Witajcie Kochani!
Po tym jak ostatnio popełniłam dwie cieplutkie, jesienne prace musiałam dla równowagi dopuścić do głosu moją ciemniejszą stronę i oto co się stało:


As you can see I made a dark, distressed vintage card in brown, grey and turquoise.
Jak widzicie zmajstrowałam "mroczną" ;) mocno postarzoną kartkę vintage w brązach, szarości i turkusie.



This silver metal elements are from Retro Kraft Shop and they were initially in old gold with a flower in the center. I removed the flower and painted the rest white gesso, then grey mat paint twice and at the end I used some silver metallic paint to bring out details.

Srebrne metalowe elementy pochodzą z Retro Kraft Shop'u i początkowo były w kolorze starego złota z kwiatem w centrum. Kwiat usunęłam, pozostałość pomalowałam gesso, potem dwa razy szarą matową farbą a na koniec użyłam nieco srebrnej farby aby wydobyć szczegóły.













I'm entering this creation into challenges:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:


Wyzwanie wrześniowe - Koło/okrąg - Przyda Się!


Wyzwanie #7 "Wspomnienie Lata" - Snip Art


Wyzwanie wrześniowe  Praca dowolna - Digi Scrap


Have a lovely day!
Życzę Wam udanego dnia!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

9 komentarzy:

  1. Świetna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem po wielkim wrażeniem tej kartki. Uwielbiam ciemne kolory, ale niestety mało jest tak odważnych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ta kartka rozłożyła mnie na łopatki! jest niesamowita! dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie :) świetnie wyglądają takie ciemne kolory :) dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca.Piękne kwiaty:) Dziękujemy za wspólną zabawę ze Snip Art:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Cudne kolory. Nie przypuszczałabym, że takie ciemne barwy tak pięknie mogą stworzyć pracę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, cudne kwiaty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kwiaty, kolory, bardzo podoba mi się kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ciemna, czy jasna strona - Twoje prace są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń