16 września 2015

Fairy / Wróżka

Hello Dears!
Today I'd like to share with you a birthday tent card. This is a gift for a little girl who loves fairies. Since I saw this beautiful fairy from the ScrapBerry's I love fairies, too ;)

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować urodzinową kartkę namiotową. To prezent dla małej dziewczynki która kocha wróżki. Odkąd pierwszy raz zobaczyłam tę przepiękną wróżkę od ScrapBerry's, ja też kocham wróżki ;)







I submit this card into following challenge:
Zgłaszam tę kartkę na następujące wyzwanie:


#5 "Pastelowa pamiątka dla dziecka - Dream Craft



Poszukiwany fan papieru czerpanego – wrzesień - NAMASTE
(użyłam białego papieru czerpanego)



Have a nice day :)
Życzę Wam miłego dnia :)


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

7 komentarzy:

  1. Cudowna, wspaniale się prezentuje :) Razem z DT Dream Craft dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna taka baśniowa karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Dream Craft

    OdpowiedzUsuń