6 września 2015

Tag in green / Tag w zieleni

Hello Dears!
It's time for a new #105 challenge at Let's Craft and Create! This month's theme is "Use Dies or Punches". I'd like to share with you a gold and green tag, prepared as an inspiration for this challenge:

Witajcie Kochani!
Nadeszła pora na kolejne wyzwanie na blogu Let's Craft and Create! Tematem #105 wyzwania jest: "Użyj wykrojników lub dziurkaczy". Z tej okazji chciałam się z Wami podzielić złoto-zielonym tagiem, przygotowanym jako inspiracja dla tego wyzwania:
















To make gold doilies and green border I used two corner punches. Flowers, leaves and ovals were die cut.


Do zrobienia złotych serwetek i zielonego bordera użyłam dziurkaczy brzegowych. Kwiatki, liście i owale wycięłam wykrojnikami. 














The tag is distressed and inked. I added hand made flowers, gold and green twine and chipboards.
To make my flowers I used white handmade paper from NAMASTE.


Tag został postarzony i wytuszowany. Dodałam trochę "domowych" kwiatów, złoty i zielony sznurek oraz tekturki. Do zrobienia kwiatów użyłam białego papieru czerpanego od NAMASTE.














Products used:
Produkty, których użyłam:

Paper:   "You were never lovlier" #01  -  Galeria Papieru
Handmade Paper - NAMASTE (użyłam białego i zielonego papieru czerpanego)
Dies:   Nellie's multi frame's MFD 057
           Marianne Design - LR0151
           Nellie's Choice SD044
Punches:    DP Craft
Ink:     "Olive grove" - Memento
Chipboards:  I KROPKA
           

This month's prize are these lovely doilies.


I hope you've been inspired and you will join us in our challenge. 
I can't wait to see your wonderful creations!

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco i przyłączycie się do naszego wyzwania. 
Z przyjemnością obejrzę Wasze piękne prace!


See also what the rest of our lovely Design Team have created for you:
Zapraszam również do obejrzenia inspiracji naszego DT:













I'm entering this creation into:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

4 urodziny Agaterii  (zainspirowały mnie kolory - zieleń i złoto, kwiaty, koronki oraz kropki)

#8 - Dowolna praca scrapbookingowa - Scrap'n'skill


Udfordring 102 - Use flowers - Card and Scrap

Have a nice day!
Życzę Wam miłego dnia!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

17 komentarzy:

  1. beautiful tag, I like all the detail and the colour
    Kevin xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny, z cudownym warstwowaniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny :) zachwycił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest po prostu zachwycający!! Ach !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I believe this is the prettiest tag I have ever seen! I love all the shabby layers. Everything is so delicate and feminine. Thank you so much for joining us at the Frilly and Funkie Challenge!!
    Hugs,
    Nancy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny warstwowy tag. Serdecznie dziękujemy za udział w zabawie urodzinowej Agaterii! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspanialy tag!
    Dziękuję bardzo za udzial w konkursie Agaterii.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny tag! Te wszystkie warstwy mnie zachwyciły :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z Agaterią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny! Te warstwy i kwiaty... można się zakochać!
    Dziękuję za udział w zabawie Agateria.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wspólną zabawę z Agaterią! pozdrawiam mONAmi

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycający tag, mnóstwo fantastycznie skomponowanych szczegółów. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a pretty tag with all the shabby layers. Love the colour palette and all the feminine elements such as flowers and doilies. Thanks for joining us at Frilly and Funkie.
    Hugs!
    Cec

    OdpowiedzUsuń
  13. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny tag,bardzo mi sie podoba ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap's'sklill

    OdpowiedzUsuń
  16. Zielono mi :-) ładna i bogata.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i bogata w detale kompozycja. Lubię monochromatyczne prace:)

    OdpowiedzUsuń