26 października 2015

A touch of red / Odrobina czerwieni

Hello Dears!
Today I'd like to share with you my next atumnal tag. This time with a touch of red, which appears in my works extremely rare:


Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić kolejnym jesiennym tagiem. Tym razem z dodatkiem czerwieni, która pojawia się w moich pracach niezmiernie rzadko:



The tag is decorated with an autumn bouquet, sequins and beads. I also splashed it red and black water paint from 13arts. Chipboard is painted the same red paint and heat embossed with the clear powder.

Tag jest ozdobiony jesiennym bukietem, cekinami i koralikami, pochlapałam go również "na bogato" czerwoną i czarną farbą od 13arts. Tekturkę pomalowałam tą samą czerwoną farbką a następnie zembosowałam na gorąco przezroczystym pudrem.






I'm entering this creation into:
Tę pracę zgłaszam na wyzwania:

#11 - Jesień - Craft Passion


#27 "What WOOD you say?" - Pracownia Rękodzieła SZOK



NAMASTE Fan papieru czerpanego - październik (użyłam zielonego papieru czerpanego)



Have a nice day!
Życzę Wam miłego dnia!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

8 komentarzy:

  1. Fantastic, love the flowers!!!
    Hugsss, Gaby

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh I love this, love the weathered wood background against these bright colors! Your bundles are always gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie skomponowana, czerwień nadała pracy charakteru :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny tag! piękna kompozycja, kolory i ślicznie postarzony drewniany papier :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w drewnianym wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag! :) Dziękuję za wspólną zabawę w PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny tadzik :) dziekujemy za zabawe z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń