31 października 2015

Gwiazda / A Star

Witajcie Kochani!  ;)
Dzisiaj mam przyjemność wystąpić jako Gościnna Projektantka na blogu It's just fun! Właśnie ruszyło nowe wyzwanie "Nietypowy kształt", na które serdecznie Was zapraszam. W ramach inspiracji przygotowałam kartkę na Boże Narodzenie w kształcie gwiazdy:

Hello Dears! ;)
Today I'm pleased to be a Guest Designer at It's just fun! challenge blog. I'd like to invite you to join a new challenge: "Unusual shape". My inspiration for this challenge is a star-shaped Christmas card:


Do wycięcia kartki użyłam zestawu wykrojników Nellie Snellen Stained Glass # SGD006. Papiery pochodzą z kolekcji Rapakivi "Winter Elegance".

I used the Stained Glass die set # SGD006 from Nellie Snellen to cut out the shape of a star. Papers are "Winter Elegance" from Rapakivi.


Tekturki zembosowałam na gorąco lekko kremowym pudrem "Seafoam White" Papermanii. Kwiat poisencji wycięłam zestawem wykrojników Nelli's multi frame's MFD #061 a gałązki to Holly leaves CW014 (Craft for you) i Lea'bilities #45.9920.

Chipboards were heat embossed with the "Seafoam White" embossing powder from Papermania. Poinsettia flower was diecut with Nellie's multi frame's MFD #061 and leaves are Holly leaves CW014 (Craft for you) and Lea'bilities #45.9920.





I'm entering this card into:
Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

#7 - "Kartka w nietypowym kształcie!" - Białe Kruczki



Życzę Wam udanego dnia!
Have a lovely day!


*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

*****

7 komentarzy:

  1. Przepiękna!!! Dziękujemy za wspólne inspirowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, this is so gorgeous!!!
    Hugsss, Gaby

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Ja już kolejny rok marzę, że w końcu zrobię takie karteczki - gwiazdki.. może w tym się uda! Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ma! Jak zwykle jestem pod wrażeniem!! ;)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!!! Od razu czuć, że zbliżają się święta :))

    OdpowiedzUsuń