14 października 2015

Name-day card / Kartka imieninowa

Hello Dears!
Today I have for you a romantic, delicate and elegant card made for my mom on her name-day:

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was romantyczną, delikatną i elegancką kartkę, którą zrobiłam dla mojej mamy z okazji imienin:



I used here the beautiful die set from Creative Expressions and chipboards from Rapakivi.

Użyłam tu kompletu pięknych wykrojników od Creative Expressions oraz tekturki z Rapakivi.


I played also with water paints from 13arts to make my own paper for the autumnal flowers:

Pobawiłam się też wodnymi farbkami od 13arts i wyszedł mi całkiem sympatyczny papier z lekkim efektem akwareli 
z którego zrobiłam jesienne kwiatki:


Some close-ups:
Parę zbliżeń:



Chipboards are painted "Cinnamon" Aayeda Paint and heat embossed with the clear powder.
Tekturki pomalowałam farbką Aayeda Paint w kolorze "Cinnamon" a następnie zembosowałam na gorąco przezroczystym pudrem.


The card is inked dark green ink from Memento and splashed metalic paints from Pentart.
Całość została postarzona ciemnozielonym tuszem Memento i pochlapana metalicznymi farbkami Pentartu.



I'm entering this creation into:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:




"Jesienna kartka" - Scrap Cafe



Have a nice day!
Życzę Wam miłego dnia!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

7 komentarzy:

  1. Wow what a beautiful design I love the flower the border well all of it, wonderful!!
    Kevin xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a beautiful design, love this shape and the perfect flowers!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklep-Ewa. Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kwiatuchy :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklep-Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna karteczka !! dziękujemy za wspólną zabawę - Margot DT Sklep-Ewa.pl

    OdpowiedzUsuń