30 listopada 2015

Dots or Spots

Hello Dears!
Today I'm happy and honored to be a Guest Designer at Crafty Boots Challenges again :)
I'd like to share with you a Christmas card created as an inspiration for the "Dots or Spots" challenge:

Witajcie Kochani!
Dziś znowu mam przyjemność wystąpić jako Gościnny Projektant na blogu Crafty Boots Challenges :) Z tej okazji chciałam się z Wami podzielić świąteczną kartką, przygotowaną na wyzwanie "Kropki lub Grochy":


I used here beautiful papers "Winter Wishes" from Joy! and "Seashore" from Prima. Poinsettias were die cut with Nelli's multi frame's MFD #061, holly leaves are Lea'bilities # 45,9920 and CW014 Craft For You Design, spruce branches are Lea'bilities # 45,9920. Chipboards were inked and painted crackle medium.

Użyłam pięknych papierów z kolekcji Joy! - "Winter Wishes" oraz "Seashore" od Primy. Poisencje wycięłam zestawem wykrojników Nelli's multi frame's MFD #061, listki ostrokrzewu to Lea'bilities # 45,9920 oraz CW014 Craft For You Design. Gałązki świerku to Lea'bilities # 45,9920. Tekturki z Wycinanki lekko wytuszowałam i pomalowałam crackle medium.







I hope my card inspired you to join us for this challenge :)
Mam nadzieję, że kartka zachęciła Was do zabawy i przyłączycie się do wyzwania :)


I'm entering this creation into:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:

# 12 Anything Goes - Noor! Design



Have a lovely day!
Życzę Wam udanego dnia!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

4 komentarze:

  1. This is absolutely beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your card is truly stunning, I love it. Thank you so much for being our Guest Designer, we are so delighted.

    Dionne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow so beautiful I like the dissed layers the poinsettia and the berries
    kevin xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe połączenie kolorów dające bardzo delikatny efekt. Piękna kartka....

    OdpowiedzUsuń