6 listopada 2015

Lots of Bling

Hello Dears!
It's time for a #107 challenge at Let's Craft and Create! This month's theme is "Lots of Bling". I'd like to share with you a shabby chic home decor, prepared as an inspiration for this challenge:

Witajcie Kochani!
Nadeszła pora na kolejne wyzwanie na blogu Let's Craft and Create! Tematem #107 wyzwania jest: "Lots of bling". Z tej okazji chciałam się z Wami podzielić dekoracją do domu w stylu shabby chic, przygotowaną jako inspiracja dla tego wyzwania:




I made this decor for my Friend who loves purple and (just like me) rich embellishments. I used here papers from Rapakivi and Stamperia. Chipboard feathers are Crafty Molly and beautiful sentence comes from Wycinanka.

Dekorację zrobiłam dla Przyjaciółki, która lubi kolor fioletowy oraz (podobnie jak ja) uwielbia bogate zdobienia. Użyłam tu papierów z Rapakivi oraz Stamperii. Tekturkowe pióra pochodzą z Crafty Molly a piękna sentencja z Wycinanki.


To add some bling to this work I painted chipboards sparkling pearl acrylic paint from Stamperia, unfortunatelly you can't see this in the picture. I used also a sparkling, purple, glitter adhesive tape, hidden under the papers.

Aby dodać pracy nieco przepychu i blasku, pomalowałam tekturki perłową akrylową farbką Stamperii, niestety nie widać tego na zdjęciu. Użyłam również mieniącej się, fioletowej, brokatowej taśmy samoprzylepnej, którą ukryłam pod papierami.










This month's prize is 2 Sets of Poinsettias Flowers:
Red Flowers and White Flowers:



I hope you've been inspired and you will join us in our challenge. 
I can't wait to see your wonderful creations!

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco i przyłączycie się do naszego wyzwania. 
Z przyjemnością obejrzę Wasze piękne prace!


See also what the rest of our lovely Design Team have created for you:
Zapraszam również do obejrzenia inspiracji naszego DT:













I'm entering this creation into:
Tę pracę zgłaszam na wyzwania:

#39 Fioletowa zaduma - scrapek.pl


#15 Challenge - Shabby Chic or Vintage - Scrap & Craft



Poszukiwany fan papieru czerpanego - listopad - NAMASTE (użyłam wrzosowego i żółtego papieru czerpanego)


#280 - DIE CUTS AND OR PUNCHES - Fab'n'Funky Challenges


Have a nice day!
Życzę Wam miłego dnia!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

10 komentarzy:

  1. Beautiful project with gorgeous colours, thanks for playing along at Fab'n'Funky.

    Pat xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna dekoracja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a beautiful creation, wonderful colours and the flowers are gorgeous! Thanks for joining us at Fab n Funky this week.
    Chris
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam klimat Twoich prac! Piękna:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace zawsze rzucają na kolana, są przepiękne, klimatyczne. Zawsze zachwycam się doborem kolorów i dodatków, dokładnym wykonaniem. Masz niezwykły talent. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak Ty napiszesz komentarz to dopiero rzucasz na kolana :) Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  6. Niezwykle klimatyczna praca...piękne kolory i detale!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Bardzo spodobał mi się Twoj styl! Pozdrawiam DT Namaste

    OdpowiedzUsuń