16 listopada 2015

Świąteczne tagi (cz.2) / Christmas tags (part 2)

Witajcie Kochani! ;)
Dzisiaj chciałam sie z Wami podzielić kompletem zaśnieżonych, świątecznych zawieszek do prezentów:


Hello Dears! ;)
Today I'd like to share with you a set of snowy Christmas tags:



To drugą część małych tagów, które od października przygotowuję do świątecznych prezentów dla mojej rodzinki. Pierwszą część mojej radosnej twórczości znajdziecie tutaj :)

This is the second part of little tags, that I created for Christmas gifts for my family. The first part you'll find here :)


Świąteczne papiery to "Winter Elegance" od Rapakivi, tagi wycięłam wykrojnikiem Joy! #6002/0285, choinkę wykrojnikami Joy! #6002/2002, poisencję Memory Box #98995, listki ostrokrzewu to Lea'bilities # 45,9920.

Christmas papers are "Winter Elegance" from Rapakivi, tags were die cut using Joy! #6002/0285, Christmas tree comes from Joy! #6002/2002, poinsettia comes from Memory Box #98995, holly leaves are Lea'bilities # 45,9920.







I'm entering this tags into challenges:
Tagi zgłaszam na wyzwanie:

#40 - 3 zawieszki i 3 media - scrapek.pl 
(moje media to gesso, perłowa konturówka Stamperii na tekturkach i srebrna farbka Pentartu do chlapania)



Have a lovely day!
Życzę Wam udanego dnia!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

8 komentarzy:

  1. These are super! Love the frosty details! Gorgeous tag die too!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki w wyzwaniu, bo tagi są przesłodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Tag z choinką jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i klimatyczne :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapka . Pozdrawiam DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne! Jak zwykle :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń