26 listopada 2015

Urodzinowa ramka na zdjęcie / Birthday photo frame

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić ramką na zdjęcie. 
To prezent dla mojej cioci, w ramce umieściłam zdjęcie zrobione na Jej imprezie urodzinowej.

Hello Dears!
Today I'd like to share with you a photo frame. 
This is a gift for my aunt, I have placed in the frame the photo taken on her birthday party.


Ramkę ozdobiłam kwiatami podobnymi do tych, jakie jubilatka trzyma w bukiecie na zdjęciu.
The idea was to decorate the frame with flowers similar to those on the photo.




Tekturki potraktowałam białym pudrem do embossingu "Seafoam White" Papermanii.
Chipboards were heat embossed with the "Seafoam White" embossing powder from Papermania.




I submit this frame into following challenge:
Zgłaszam tę ramkę na następujące wyzwanie:


Poszukiwany fan papieru czerpanego - listopad - NAMASTE (użyłam białego i czerwonego papieru czerpanego - chwilowo nie mogę wejść na stronę sklepu żeby podlinkować produkty - jakieś problemy z bezpieczeństwem???)



Have a nice day :)
Życzę Wam miłego dnia :)


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

3 komentarze:

  1. Beautiful frame I love the flowers
    Kevin xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka i śliczne kwiaty! Śliczna ramka Ci wyszła:))

    OdpowiedzUsuń