6 grudnia 2015

Świąteczne tagi (cz.3) / Christmas tags (part 3)

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was kolejny komplet świątecznych tagów. Tym razem są nieco większe, ponieważ w środku ukryłam kieszonki na pieniężne prezenty. Początkowo zamierzałam zrobić pierniczki (inspirację do zrobienia ciasteczkowych tagów znalazłam tutaj - dziękuję bardzo). Potem okazało się, że zawieszki zostaną zawiązane na torebkach właśnie z pierniczkami, więc musiałam nieco zmienić koncepcję pracy.

Hello Dears! ;)
Today I have for you another set of Christmas tags. This time they're a little bigger, because I hid inside pockets for the money gifts. I found inspiration here - thank you very much :)





.





I'm entering this tags into challenge:
Tagi zgłaszam na wyzwanie:

#12 Świątecznie i niekartkowo - Skarbnica Pomysłów


Have a lovely day!
Życzę Wam udanego dnia!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

6 komentarzy:

  1. Śliczne. Każdy z tagów prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Each of these is just wonderful! Love that snowman die!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyraziste kolory. Święta pełną parą. Cudny bałwanek na okrągłych zawieszkach :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te tagi, mają piękne, świąteczne kolory...

    OdpowiedzUsuń