30 stycznia 2016

Chłopięca ramka / Boyish photo frame

Witajcie Kochani!
Po tym, jak zrobiłam dla córki kwiecistą ramkę na zdjęcie, mój syn stwierdził, że właściwie jemu też się coś takiego należy :)
Nie ustąpił pomimo moich narzekań, że męskie prace robi się trudno, że nie można używać kwiatów, itd... Więc cóż było robić, wyszperałam maski, trochę mediów, tekturki... Wyszło mi coś takiego:

Hello Dears!
After I made a floral photo frame for my daughter, my son said, that he actually wanted something like this too :) 
So what could I do? I found some masks, mixed-media stuff, chipboards... This is what I made:


A od tego zaczęłam:
And this is what I started from:













Zgłaszam tę ramkę na następujące wyzwania:
I submit this frame into following challenges:

#31 wyzwanie "Pozytywnik" - Pracownia Rękodzieła SZOK



January challenge - "Altered Art" - scrapki-wyzwaniowo


Życzę Wam miłego dnia :)
Have a nice day :)

*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


*****

9 komentarzy:

  1. Śliczne kolory i fantastyczny efekt mediowy! Dziękujemy za zgłoszenie pracy na wyzwanie na Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny tuning! Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. That is cool and funky! Wonderful project!
    Thank you for playing with Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. What a wonderful project! Gorgeous colors and design! All the best from Scrapki-wyzwaniowo!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło świetnie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome! Thank you for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uważam, że "męskie" kompozycje są trudniejsze:) ale od czasu do czasu podejmuje się takiego wyzwania:) a Ty sobie poradziałaś doskonale. Idealna, chłopięca rameczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem coś o takich "rodzinnych" projektach ;) Twój wyszedł fantastycznie - ramka w klimacie zdjęcia. Całość jest taka spójna.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna!!! Dziękuję za udział w zabawie w PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń