10 stycznia 2016

Marzenia / Dreams

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić ciepłą i ukwieconą ramką na zdjęcie. 
Ramkę podarowałam mojej córce na dobry początek nowego roku z życzeniami, aby miała odwagę spełniać swoje marzenia :)

Hello Dears!
Today I'd like to share with you a warm, flowery photo frame. 
I gave it to my daughter to celebrate the New Year. I also wished her to have the courage to fulfill her dreams.






Ramkę pochlapałam akrylowymi farbkami, ozdobiłam kwiatami, kryształkami, małymi serduszkami i zawieszkami z metalu. 

The frame is splashed acrylic paints, decorated with flowers, gems, little hearts and metal charms.







I submit this frame into following challenge:
Zgłaszam tę ramkę na następujące wyzwanie:

# 17 "New beginnings" - Scrap & Craft


# 11 "Początek" - SnipArt



Wyzwanie Noworoczne - Projekt Wagi Ciężkiej


Have a nice day :)
Życzę Wam miłego dnia :)

*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 

I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)

*****

8 komentarzy:

  1. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca.. dziękuje za udział w wyzwaniu PWC

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna ramka! Dziękuję za udział w wyzwnaiu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna ramka! Dziękuję za udział w wyzwnaiu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz ramka jest o wiele ciekawsza! Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobiłaś rameczkę - teraz ma charakter. Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ramka:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze Snip Art:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń