2 stycznia 2016

Szczęśliwego Nowego Roku / Happy New Year


Witam Was serdecznie w Nowym Roku!
Oby przyniósł nam wszystkim szczęście, spokój i spełnienie marzeń.
I oczywiście mnóstwo czasu na realizację wszelkich artystycznych projektów! :)

I greet you warmly in the New Year!
Let it bring to us happiness, peace and the fulfillment of our dreams.
And of course a lot of time to accomplish any artistic projects! :)


Dzisiaj tak na szybko chciałam Wam pokazać dwa słodkie tagi w kształcie klatek dla ptaków.
Tagi ozdobiły tabliczki czekolady, które moje dzieci podarowały dziadkom z Noworocznymi życzeniami.

Just a short post today. I'd like to show you two sweet bird cage shaped tags. 
I made them to decorate chocolate bars that my children donated grandparents with New Year wishes.










Do zrobienia tagów użyłam wykrojnika Spellbinders - Bird Cage One. Kwiatki to Joy! # 6002/0025 oraz # 6002/0026.
To make the tags I used Spellbinders' die - Bird Cage One. Flowers are Joy! # 6002/0025 and 6002/0026.




Szczęśliwego Nowego Roku!

Happy New Year!



*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


***** 

4 komentarze:

  1. Faktycznie słodkie - idealne do czekolady :)
    Życzę - dużo radości z własnej twórczości!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely shape, reminds me of the Cinderella fantasy. <3 TFS!

    OdpowiedzUsuń