17 stycznia 2016

Zimowy wianek / Winter wreath

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was zimowy wianek, który nareszcie zawisł w moim salonie. Miałam go zrobić w grudniu, ale w przedświątecznej gorączce nie znalazłam dla niego czasu... To mój pierwszy wianek i napracowałam się przy nim trochę, ale muszę przyznać,
że bardzo mi się podoba :)

Hello Dears!
Today I have for you a winter wreath, that hangs in my livingroom. 
This is the first wreath I made and I must admit that I really like it :)






Poisencje zrobiłam z białego papieru czerpanego, który zabarwiłam mieszanką farb widocznych na zdjęciu poniżej.
Chciałam, aby pasowały do mojej ulubionej turkusowobłękitnej sciany.

Poinsettias were made from a white handmade paper, which I dyed using the mixture of paints visible on the image below. 
I wanted them to fit my favourite blue and turquoise wall.


Wianek był początkowo biały, ale pomalowałam go na szaro mgiełką 13-arts i pochlapałam białą i turkusową farbką akrylową.
The wreath was originally white, but I painted it using gray mist from 13-arts and then I splashed it with white and turquoise acrylic paints.


Oprócz kwiatów przygotowałam trochę innych ozdób. Drewniane dzwonki i gwiazdki pomalowałam śniegową pastą od Pentartu.
In addition to the flowers I prepared some other ornaments. I painted wooden bells and stars using a Snow Paste from Pentart.


Zdjęłam z choinki jedną brokatową gwiazdkę, podzieliłam ją na części i również pomalowałam śniegową pastą.
I took off one brocade star from the Christmas tree, I divided it into parts and also painted the Snow Paste.


Dodałam trochę cekinów, srebrną wstążkę i srebrne gwiazdki z papieru.
I added some sequins, a silver ribbon and silver paper stars.






Wianek zgłaszam na wyzwania:
I'm entering this wreath into:

Wyzwanie błyszczące - Na strychu



#19 LODOWO I MROŹNIE - Craft Style




Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!


*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


*****

15 komentarzy:

  1. Your first one? Cann't believe it...it's GREAT!!!
    Hugsss, Gaby

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely gorgeous! Love the glitter details! Very lovely <3
    Thank you for joining our 13arts challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Zachwycam się nim i oczu oderwać nie mogę :)
    Chłodne kolory zastosowałaś, a bije od niego ciepło. I ta perfekcja wykonania - idealny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, zachwycający!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cuuuudowny:)!pozdrawam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękności, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny mroźny wianek. Podziwiam Cię nieustannie za różnorodność prac. Zazdroszczę talentu i niebywałej zdolności łączenia kolorów i dodatków. Twoja wierna fanka Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this project so much and really need to try to make one for my own home! Truly inspiring! Hugs, Autumn

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkie wianuszki. Pieknie wyszlo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kolory, cudny wianek! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny wianek! Niezwykle wysmakowany. Powiem szczerze, że nie widziała jeszcze tak eleganckiej ozdoby tego typu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowo piękny wianek. Bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham wieńce...a ten zauroczył mnie kolorami i elegacją!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny jest.. nie umiem się na niego napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń