28 lutego 2016

Czekając na wiosnę / Waiting for Spring

Witajcie Kochani!
Czas na nową odsłonę wielkanocnych ozdób!
Rok temu zrobiłam dla przyjaciół i rodziny kilka zawieszek na ścianę i magnesów na lodówkę (znajdziecie je tutaj i tutaj).
Były tak popularne i sprawiły tyle radości, że tym razem postanowiłam zrobić ich więcej :)

Hello Dears!
It's time for a new edition of Easter decorations!
Last year I made some wall hangings and fridge magnets for my friends and family (you'll find them here and here). 
They were so popular and brought so much joy, that this year I decided to make more of them :)











Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!


*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


*****

3 komentarze:

  1. Karteczki z jajeczkami są cudne. Obejrzałam już wiele Twoich prac i zostaje na dłużej, bowiem jestem już Twoim obserwatorem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. These are just gorgeous! Love the color combo on each one. Hugs, Autumn

    OdpowiedzUsuń