23 lutego 2016

Turkusowo / Turquoise

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was pracę, która właściwie miała być moją zakładką do książki.
Ale ozdoby rozrosły się i niespodziewanie wyszedł tag :)

Hello Dears!
Today I have for you a creation, which actually would be my bookmark.
But embellishments have grown and unexpectedly I ended up with a tag :)



Użyłam tekturek z Crafty Moly oraz zestawu wykrojników Stained Glass Dies #SGD004 od Nellie Snellen
I used chipboards from Crafty Moly and the Stained Glass Dies set #SGD004 from Nellie Snellen







Taga zgłaszam na wyzwania:
I'm entering this tag into:


#2 Moodboard Gogi - Różne rodzaje miłości - SCRAP & SKILL



#1 - "5 WARSTW MINIMUM" - Białe Kruczki


Oraz dodatkowo:
NAMASTE Fan papieru czerpanego - luty (użyłam niebieskiego papieru czerpanego)



Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!


*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


*****

8 komentarzy:

  1. Niesamowity, wyjątkowo delikatny! Cudne są te brokatowe akcenty w tle :

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten "problem" urastania ozdób:) ale tag jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  3. What an elegant and fabulous tag! So pretty! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione ostatnio kolorki. Super praca. Dziękuję w imieniu DT Białe Kruczki za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakładeczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu S`n`s

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wykonany projekt ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń