8 lutego 2016

Zakładki do książki / Bookmarks

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić dwiema romantycznymi zakładkami do książki. 

Hello Dears!
Today I'd like to share with you two romantic bookmarks.



Pierwsza zakładka wędruje do mojej Mamy, która uwielbia podróżować...
Użyłam papierów z kolekcji Studio 75 - "Panna Oliwia".

The first bookmark goes to my Mum, who loves to travel...
I used "Miss Olivia" papers collection from Studio 75.











Druga zakładka wędruje do kogoś, kto kocha czytać...
The second one goes to somebody, who loves to read...











Zakładki zgłaszam na wyzwania:
I'm entering this bookmarks into:




#12 - Z miłością - Fifi Rifi


Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!


*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


*****

14 komentarzy:

  1. Beautiful book marks, I love your designs
    Kevin xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatne i piękne zakładki. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie zwiewne :-) od pierwszego spojrzenia na nie pasują mi do tematu "rozważna i romantyczna" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. These are exquisite! What gorgeous layering without the bulk! Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne i nietuzinkowe te zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są, cudowne kolory i kompozycja! Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne obie! Ujmujące delikatnością. Oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, delikatne i romantyczne. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I będę się powtarzać - pięknie! Bardzo lubię oglądać Twoje prace:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie delikatne, kobiece prace:) Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne i bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie piękne, choć jak dla mnie to fajniejsza jest ta z wieżą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo romantyczne zakładki do książki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studia 75.

    OdpowiedzUsuń