12 marca 2016

"Home" - GD Craft Style

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam przyjemność gościnnie inspirować na blogu Craft Style ;)
Z tej okazji przygotowałam mediową ozdobę do domu, trochę w stylu shabby chic.
Myślę, że przesadziłam z dodatkami :) ale na tle gładkiej, turkusowobłękitnej ściany napis zupełnie ładnie się odnalazł.

Hello Dears!
Today I'm pleased to be a Guest Designer at Craft Style blog :)
On this occasion I prepared a mixed media home decor with a little touch of shabby chic style. 
I think I exaggerated with embellishments, but against the background of a smooth, turquoise and blue wall, 
this decor found itself quite nicely.


W ramach ozdób użyłam koronkowe snipartowe tekturki, metalowe charmsy i kuleczki, drewniane motylki,
drobny żwirek oraz domowe kwiatki.

To embellish this creation I used lacy chipboards, metal charms and balls, wooden butterflies, 
tiny gravel and handmade flowers.






Od tego zaczęłam:
This is what I started from:



Materiały, które znajdziecie w sklepiku Craft Style:


Pracę zgłaszam na wyzwanie:
I'm entering this work into:



#6 - "Chwile ulotne jak motyle" - Filigranki



Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!


*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


*****

11 komentarzy:

  1. Ale klimat! Telefon - fantastyczny:) Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca! Za daleka jak i z bliska. Te detale (szczególnie telefon) - rewelacyjne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szałowy efekt! Telefonik jest obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie, aż mnie zainspirowałaś :)!!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu - Natalia DT Filigranki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity projekt... i jeszcze to idealnie dopasowane tło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. RE-WE-LA-CJA! Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna ozdoba każdego "home":)

    OdpowiedzUsuń