2 marca 2016

Shabby chic

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was dwa wielkanocne magnesy w eleganckiej wersji shabby chic.
Po raz pierwszy użyłam barwionego żwirku i miki.
Efekt bardzo mi się spodobał i na pewno jeszcze nie raz ich użyję :)

Hello Dears!
Today I have for you two Easter shabby chic magnets. 
This is the first time when I've used colored gravel and mica. 
I like the effect very much and I'll certainly use them again :)


Pierwszy z miką:
The first one with mica:








Drugi ze żwirkiem:
The second one with little gravel:










Magnesy zgłaszam na wyzwanie:
I'm entering this magnets into:




Wybrałam kolory Dagiscrap :)



NAMASTE Fan papieru czerpanego - marzec (użyłam białego papieru czerpanego)


#3 "Easter" - My Crafting Stories

Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!


*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


*****

8 komentarzy:

  1. Oj, wydaje mi się, że kilka dni mnie tutaj nie było, a tu same cuda. Niesamowity pomysł i równie niesamowity efekt!
    Dziękuję i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous cards I like the designs
    Kevin xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning card.
    Hope you can also join our challenge here
    http://mycraftingstories.blogspot.co.id/2016/03/challenge-3-easter.html

    Hugs,
    Merlina

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for sharing at My Crafting Stories #3, and good luck.

    Hugs,
    Merlina

    OdpowiedzUsuń
  5. super eleganckie :)) dziekujemy za wspolna zabawe w Fana z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń