28 marca 2016

Vintage - GD Craft Style

Witajcie Kochani!
Dzisiaj po raz drugi mam przyjemność gościnnie inspirować na blogu Craft Style ;)
Z tej okazji przygotowałam dwa "jajowate" tagi w stylu vintage.

Hello Dears!
Today for the second time I'm pleased to be a Guest Designer at Craft Style blog :)
On this occasion I prepared two vintage egg-shaped tags.




Tego taga zgłaszam na Wyzwanie z Gościem #51 - Rapakivi
Zainspirowały mnie kolory - żółty i brązowy, motyw jajka i koronki.



 





Materiały, które znajdziecie w sklepiku Craft Style:

Oba tagi zgłaszam na wyzwanie: Jajko - Art Piaskownica



Oba tagi zgłaszam na wyzwanie: #9 "Pisanki" - Papelia




Życzę Wam Kochani radosnych, ciepłych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych!
I wish you happy, warm and family Easter!



*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


*****

6 komentarzy:

  1. Piękne prace! Życzę radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieszablonowe są te jaja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe tagi z jajem w roli głównej:) Moim faworytem jest pierwsza wersja kolorystyczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie skomponowane. Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piakownicy.

    OdpowiedzUsuń