18 kwietnia 2016

Warsztaty / Workshops

Witajcie!
Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w dwóch warsztatach :) Na obu doskonale się bawiłam :)
Na pierwszym popełniłam mocno mediową ramkę pod czujnym okiem Karoliny Czajkowskiej:

Hello!
I have recently the opportunity to participate in two workshops :) I had so much fun :)
At the first workshop, under the watchful eye of Karolina Czajkowska I have made a mixed-media frame:



Na drugim, prowadzonym przez Linę Shvets, zrobiłam dwa kwiaty z foamiranu:
On the second workshop, led by Lina Shvets I have made two foamian flowers:






Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!


*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)

*****

2 komentarze:

  1. WOW! These are fantastic! I would love to learn to make flowers like this, but the material is hard to get in the states. Hugs, Autumn

    OdpowiedzUsuń
  2. Rameczka jest przeurocza, piękna :))

    OdpowiedzUsuń