10 maja 2016

Dla Mamy / For Mum - GD Rapakivi

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam przyjemność gościnnie inspirować na blogu Rapakivi ;)
Przygotowałam słodką, dziewczęcą kartkę z okazji Dnia Matki.

Hello Dears!
Today I'm pleased to be a Guest Designer at Rapakivi blog :)
I've prepared a sweet, girly card on the occasion of Mother's Day.


Inspirowałam się tym pięknym, różowym Moodboard'em:
I was inspired by this beautiful, pink Moodboard:






Ze sklepu Rapakivi użyłam kwadratowej bazy w obłędnym kolorze magenta, kwiatowych pręcików oraz różowej mgiełki.
Tekturkowy rower pochodzi ze Snip Artu.


Pudełko:
The box:


Kartka wędruje na wyzwania:
I'm entering this card into:

#15 "Bingo" - Snip Art

Linia pionowa nr 2: DARCIA - TEKTURKA - KORONKA / mała z pomponikami / - PEREŁKI /perłowe pręciki do kwiatów/

Wybrałam kolor różowy, chlapania, kwiaty, serce (serduszkowe baloniki) oraz lato (motyw wycieczek rowerowych)




*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


*****

5 komentarzy:

  1. Cudowna jest ta kartka <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!!!! Cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bajkowa :) dzięki za wspólną zabawę na blogu S'n'S :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!!! Gratuluję wygranej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna i landrynkowa!!!! Dziękuje za udział w wyzwaniu S`n`S. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń