7 maja 2016

Luck, Happiness and Love

Witajcie Kochani!
Dzisiaj coś innego, pozytywnego i słonecznego :)
Jeszcze nie mam Art Journala ale spróbować zawsze można :)

Hello Dears!
Today something different, positive and sunny :)
I don't have Art Journal yet, but you can always try :)



Kwiaty zrobiłam z papieru do akwareli, pomalowanego tymi samymi farbami, których użyłam do zrobienia tła.

Flowers were made from watercolor paper, painted the same paints I used to make the background. 






Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!


*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)

*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz