5 maja 2016

Pretty in Pink

Hello Dears!
Today I'd like to invite you to join our #113 challenge at Let's Craft and Create.
This month's theme is "Breast Cancer Awareness Pretty in Pink".
This is my inspiration:

Witajcie Kochani!
Dziś chciałabym Was zaprosić do udziału w nowym #113 wyzwaniu na blogu Let's Craft and Create,
którego tematem jest "Breast Cancer Awareness Pretty in Pink" 
Oto moja inspiracja:







I hope you've been inspired and you will join us in our challenge. 
I can't wait to see your wonderful creations!

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco i przyłączycie się do naszego wyzwania. 
Z przyjemnością obejrzę Wasze piękne prace!



The Prize for the lucky winner is a flowers set by Petaloo: 
Nagrodą dla zwycięzcy jest zestaw kwiatków od Petaloo:



See also what the rest of our lovely Design Team have created for you:
Zapraszam również do obejrzenia inspiracji naszego DT:












Have a nice day!
Życzę Wam miłego dnia!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments!
I am extremely grateful for the time that you spend here with me :)


Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)

*****

4 komentarze:

  1. Beautiful tags, Catherine!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze tagi. Kolory, kształt - super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your tags are sooo beautiful........Lis

    OdpowiedzUsuń
  4. małe, słodkie cudeńka...

    OdpowiedzUsuń